volt egy asszony a gyermekkoromban.akinek szinte mindent köszönhetek.eddig még egy sort sem írtam ide róla - vele.ugyanakkor ez ebben a formában mégsem igaz.mert ott van minden gondolatomban.most sem lesz ez több pár szónál.

sokszor arra ébredek hogy nem hagyják hogy elkísérjelek.ezért azóta kísérlek téged.ne haragudj hogy nem voltam ott.akkor nem.csak mindig.most is.nézd ahogy most én szövöm maszatos fényű gyereklevelekből apró házadat.nézd ahogy szeretlek.

4 szösszenet:



Anonymous said...

wow! kié ez a kép? valami hasonló helyen jártam többször álmomban... írd meg ha tudod. :)

Anonymous said...

na akkor ez úgy látszik többünk álmainak helyszine..érdekes..:)

mindjárt megnézem..

Anonymous said...

http://marwa137.tripod.com/photo.htm


Ezen az oldalon találtam a képet.Én nem tudtam kivenni kinek a nevéhez köthető...


üdv.

Anonymous said...

noén írtam a dokinak, talán meg tudja mondani... :)