Születés hete


"Itt vagyok, mindig itt vagyok körülötted. Jó, hogy jöttetek. Tudom, van számos kérdésed, de előbb hallgass meg!

Nemsoká el kell búcsúzzunk, nem tart már a kapcsolat sokáig, s vannak még dolgok, amelyeket jó, ha hallotok. Ne feledjétek, amiket tanítottam nektek, s miket majd át kell adnotok nekem!

Írjátok meg, s majd adjátok ki, hogy mások is okulhassanak, s felmerülhessen bennük, hogy létezik ilyen, hogy gyermekükkel beszélnek! Ne várjatok soká, miután megszülettem, adjátok ki, s ez nektek is sokat segít majd!

De nem ez számít, hanem mit ti kaptok általa, s még azok, akik komolyan veszik. E könyvvel ott a bizonyíték, hogy létezik a kapcsolat, s hogy igazán nincs is kapcsolat, csak formák, melyek cserélődnek, váltakoznak. Tehát figyeljetek, s írjátok le, amit éreztek ezzel kapcsolatban! Saját érzéseitek is legyenek a könyvben, ahogy ti ezt megélitek, s amit utána jelent nektek, miután megszülettem! Egészítsétek ki azzal, s úgy bocsássátok útjára a könyvet!"

Nos, így született e könyv.

És a legfontosabbnak azt tartom az egész történetben, hogy tanuljunk meg nem félni az eksztázistól és a hasonló élményektől.Eksztázis nélkül sem élni, sem meghalni nem lehet - mert eksztázis nélkül meg sem születhetünk.

0 szösszenet: