csigaima


hiszek

az angyalokban

hiszek az emberekben

a szerelemben - nem testek szeretik egymást

hiszek a lényegekben

a körben és a ritmusban

hiszek az ősi rítusban

szélben, fákban és a vizekben

hiszek az egyetlen mindenható ÉLETBEN


nem szeretnék mást - csak mesélni fogok

nincs nevem nincs testem - csatorna vagyok

nevezd katarzisnak orgazmusnak vagy bárminek

az erőd nyersen kell nekem csak a véremet forralhatod

valódi láva valóra válva

lehet hogy ilyenkor tiszta vagyok és lehet

ilyenkor vagyok a legeslegmocskosabb

de tudom mi az igaz - bár néha nem értem

csak hurcolom zsigereimben és még

téged is megtévesztelek vele -

mikor átlátszó husomon ilyen mélyen süt át a nap - vakuló vaku -

vedd el vedd el gyere és kelj fel

nyársald fel gondolataimat aztán

lüktetve robbants ki magadból minden vért és havat

össze kéne csomagolni lassan

meghajtogatni magam

hamuval és meleg parázzsal fogni át a hajam

bokáim közt magam mögé nézni

bőröm alatt porszemek, molekulák

aztán megtanulni az egyetlen egyszeri csodát



hiszek a lényegekben

a körben és a ritmusban

hiszek az ősi rítusban

szélben, fákban és a vizekben

hiszek az egyetlen mindenható ÉLETBEN

3 szösszenet:



Anonymous said...

Ez a kedvencem! Annyira, de annyira gyönyörű!

élményszóró said...

Ez nagyon széééép!!!!

sun-worshipper said...

én is szeretem...