belül
bolyhos, puha, meleg
megágyazott szerelemtengerek
omló, napos fergeteg

beljebb
csillogó csendes kis tavak
egyetlen pont ahol összeérünk
ahol öszeakad minden szavunk és
minden évünk

ahol kinyílok -
kinyílsz Te is

ahol pedig bezárom magam -

ott elakad minden cseppem és minden
szavam

5 szösszenet:



Anonymous said...

Gyönyörű...és szerintem is szív alakú a méh:) Te festetted ezt a képet?
puszi
N.

sun-worshipper said...

a képet nem én készítettem...pontosabban most készítek egy ilyesmit, de még nem teljes...

jól vagy különben?

puszik

Anonymous said...

=) köszönöm, jól vagyok. Várakozással tele, február 4-én Írországba utazom, és maradok is. Hihetetlen dolgok történtek velem az elmúlt hetekben:)
majd küldd el a festményed fotóját kérlek, ha befejezted:D biztos gyönyörű.
és sikerült zongora tanárt találnod?
sok sok puszi

Anonymous said...

ez hihetetlen...szorítok

XXX

Anonymous said...

ez hihetetlen...szorítok


XXXX