az utolsó ezredmásodperc



mindent láttam

láttam őt az úton
rohanó, egymásbafutó köreit
szétnyíló összezáródó
vad tengereit
napsugarát
tiszta fényét
ölelő,
egyre növekvő méhét

üres üvegeket
piszkos ablakokat
valaki zörget az üvegen
láttam mit hozott és mit vitt

láttam józanon és
láttam lebegni
láttam nevetni és
láttam szeretni

a valósággal való egybeesésünk csupán a véletlen műve -
amúgy meg vagyunk lőve

nézem a földet - keresem benne
nézem a tüzet - keresem benne
nézem a benne - találom benne

hullámvonalak és rétegek
burokképződés -
jó reggelt Kicsijövőnk -
burokrepedés

salakok és halál
ordító sakál

aranyszárnyak
vágtató kutyák

kifliévek

szétáradás
széttár.
adás.

öngerjesztőteremtőerő

szemed mögé halsz
nevető -
arcizmok -
harcizmok -
szerető -
______________________________________
végtelen szeretés
a valósággal való egybeesésünk csupán a véletlen műve.
a mellékhatásokról kérdezd mélymagod.

0 szösszenet: