igazán


tudtam láttam és éreztem
bíborvörös csönddel érkeztem
akkor teremtesz
igazán mikor
leteszed a tollat a gyötrő kételyeket
amit látni szerettem
volna kezeim között úszott
lehetett volna üdvözülés gyűlölet forróhideg pára
a megszületésnek
ekkora az ára
aki itt vagy de tegnap voltál
aztán
most fürösztve mosolyodsz
akkor is vagy ha nem csorbult elmém
teszem
tengert eszik tüzem

csak engem nézz
csak engem igazán
nem félek
ha nézlek
vizzel teli számban
meztelenül viszlek

3 szösszenet:



Anonymous said...

Ciao Sonia
Sono Agostino...ricordi???

Domenica prossima sarò a Budapest!!!!
puoi scivermi una email a:
tutino@libero.it
Ciao
Spero di conoscerti

Agostino

Anonymous said...

ciao!certo, ti ricordo,
buon viaggio :)

Anonymous said...

da quello che capisco, non tiinteressa incontrarmi?

Ciao!