szeretsz valakit, harcolj érte. és fejezd ki a kurva
érzelmeket. érted? utoljára "v" alakban felmetszették a mellkasomat, és
kikanalazták a bensőségeimet. meghintettek tabascoval, ami kegyetlenül csípett,
rándult a fejem, és tiltakoztam, mire egy ruhacsipesszel bezárták a számat.
amikor kiürültem, ezek a rohadtak pedig jóllaktak, összevarrtak. azért eldugtak
bennem egy zacskóban üzeneteket, emlék- és értéktárgyakat. így ha megtapogatnál
most, kivehető lenne egy antikolt gyertyatartó, egy szakítólevél, homokóra,
miegymás. ha rajtam feküdnél, ami jelen körülmények között lehetetlen, akkor
nyomnának ezek a holmik. tudod mit, intéztem egy telefont most munka ügyben,
ezért megérdemlek süteményeket. lelki oka van a krémesnek. meg naptári.
vasárnapcukrászdázós. bánom is én, hogy nem a jaguárodba, de tuszkolj be,és
vigyél, kakaókat is akarok, nem szeretnék, akarok. segíts felhúzni a pulcsim
zippzárját, csak kérlek nehogy becsípd az állam. nincs pénzem. én mást tudok
prezentálni, a kis koszos pedig gondolázik.így tudnál szeretni? így tudnál
szeretni.

0 szösszenet: