nem haltam meg
aprókat mozdul a mellem
az arcomon viszont semmi rezdülés
a ráncaim kisimultak
csak fekszem
az arcom fölé emelem a karom
betapasztom a szemem

a sötétben fáklyák cikáznak
beleszédülök az éjszakámba
indiánok üvöltéseit hallom
csak őket szeretem már

ömlik a számból a vér


ordítani szeretnék
kitépték a nyelvem


felkapok egy fáklyát és rohanok az indiánokkal
a többi nő beletörődött
de én nem akarok

nem akarok aludni
virrasztani akarok az indiánokkal

feszül a testem
pattanni kezd bőr
szétreped a hasamon a vaginám felett
a nyakamon a mellkasomon

csak érzékek és szerveim raktára
a meztelenség rám többé nem vonatkozik

nadrágom lehúztad
szeretőd lettem
vágyik a hülye szív
a test szeret
hiányod átvágja a koszorúeret

a testem napfolyókanyar
a testem türelem
aztán belázad és dühöng
a testem kifosztott elvetélt
csontkosár mágnesed

yes, ez én vagyok
csörgess, rázz meg
dobolj


föld és az ég felé

1 szösszenet:



Anonymous said...

HBL
- a hétköznapi és a rendkívüli közötti magasfeszültség, - mint az indiánok éneke hallható - ebben élek és halok - érezlek, hallgatlak...