a vásznak, a távolságok, nyár, meg hajnal, az üvegvirágos reggel, félelem, döbbenet, az ébredés,
a tested, a bőröd, a melegen, slaggal spriccelt olvadó sejtjeid, a napban ég, ég a hús, dagadnak a szövetek, dagadnak a napok, csak egymásban, csak ketten sárgák, mocskosak a folyékony, aranysárga napban,

hallom a harangokat, már nincs sok óra, kihülnek a baszásízű szántóföldek

szalad a testem
lassan, lassan

nagyok benne a nyomok

a távolságok


zöldek az ujjaim, sáros az combom, égetnek a vásznak, futok a napba, abból vagyok,
belőled vagyok

elvágódok, felszakadok, kifolyik belőlem a szerelem, a mondatok, a szines gyertyák, az évek alatt összegyűlt nedveid, ott vagy a napban, ott vagy a hajnali meleg nedves fűszálakon, ott vagy az arcomon





5 szösszenet:



Anonymous said...

fantasztikus a költészeted!!! ismét megihletett (köszönömke)- :


világokon átszédítő repülésben, zaklatott izgató lüktetésben látlak - bőrödön átszövött fénykígyókban is hullámozva remegve széteszem a gyönyöröd

egyszer csak meghalnék beléd örökre s aztán szabadon engedném a felejtést ;

holdakként keringő minden gondolatom öledben hasadna és mozdulatlanságaim elszórtan csillámló köveit gyermekek dobálnák tükörsima vizekbe...

HBLudwig ~ (aTM)

Anonymous said...

a simogató búzamezők napjába nézve elvakultan is látom fedetlen kebled gyönyörű szabadságát...

- az elbújt 'nap' is te voltál? (HBL)

sun-worshipper said...

ki vagy..

Anonymous said...

HBLudwig = Teofil Moevkje mentálhigi füzetek címmel van egy blogom és rendszeresen olvaslak mert nagyon tetszenek az irásaid - csak azt szerettem volna kérdezni, hogy te voltál e a korábbi képen? - elnézést kérek a titok-lim-lom-ért hogy 7 néven használom magam és azért is ha esetleg túl személyes kérdést tettem volna fel - szeretettel és üdvözlettel - teo

sun-worshipper said...

nem én :)
...
köszönöm hogy olvasol !