rugalmas és nyitott.azóta ismerem, mikor megfogantam.akkor még nem beszélt hozzám, nem is igazán vettem tudomásul létezését.nem sértődött meg, nem bántott emiatt.várta, hogy majd később egymásra találjunk.és szavakkal is elmondhassam neki: törődök vele.mikor kijöttünk, sokáig nem juthatott központi szerephez.néha a kádban, vagy fürdetésnél éreztem a jelenlétét, vagy amikor anyával a Dunában fürödtünk.láttam ahogy lebeg a vizen, lebeg a köldöke és a mellei.aztán sokáig nem vettem róla tudomást.
mikor tizenhat éves lettem, éreztem , hogy haragszik.sértődékeny volt, de tudtam hogy félt és szeret.hogy nem bírná nélkülem.kiabált bennem, félreverte a szivemet, éjjelente többször is felébresztett.mardosni kezdte a gyomrom, tépkedte faláról a vastag, bemerevedett vakolatokat.teret akart magának.adni akart.velem akart élni.nem tudtam nem észrevenni, hogy milyen kétségbeesetten küzd.hiába öntöttem magamba literszám a gyógyteákat, hiába mérgeztem antibiotikummal, elfojtással hiába fullasztottam.be kellett látnom, hogy életereje meghaladja az enyémet.ekkor már beszélt hozzám, de azt nem mesélte el, pontosan mit kell tennem.



tizenkilenc voltam, mikor végül összeköltöztünk.nagyon kicsi volt a szobánk, de úgy rendeztem be, hogy jól érezze magát ő is.akkor kicsit megnyugodott, olyan helyekre irányított, ahol ő és én is telecsoroghattunk jó dolgokkal, olyan emberekhez, tárgyakhoz és illatokhoz.minden reggel megköszönte, hogy elszöktem vele.lelkesen ecsetelte, milyen jó lesz nekünk együtt, milyen régóta várta már.este füstölőt gyújtottam neki, csendben voltam, nem zavartam, amíg magával törődött.de ha nem érezte, hogy megkapja amire szüksége volt, kérlelhetetlen volt.bosszút állt, a legkülönfélébb módokon.
adni akart és befogadni.rugalmas, nyitott bőrét ahogy félrehúztam, és ahogy kezemben tarthattam..mint az élet esszenciáját.olyankor semmi más nem érdekelte.éhes volt, és szomjas.kiharapta magának.
aztán arra kért, engedjem, hogy gyereket szülhessen.hogy csak akkor tudná igazán elfogadni magát.szereti a forrókádas füstölős fürdőzéseket, szereti mikor izzadtra és lüktetősre edzem, mikor pulzál benne tűzpiros, rakoncátlan vérem.szereti mikor simogatják, azt is mikor én simogatom.átölelem egy párnával, vagy tusolás közben.olyankor teljesen azonosak vagyunk.szereti, ahogy szeretem.
tegnap elmondta, hogy újra akarja magát formálni bennem.most érzékeny, képlékenyebb mint bármikor.legyek megértő.szeressem, ne forduljak el tőle.
minden jó lesz - mondta.most igazán jó lesz..

0 szösszenet: