talán szerencsésnek mondhatom magam
alapvetően mindig elégedett voltam a melleimmel
egy darabig anyu melleivel is, de aztán áttértem tápszerre

sokféle mellel találkoztam már
a kölcsönhatás az érdekes -
mikor valaki más melle ér a tiedhez
mindig valami más teremtődik

mikor eszebe jutsz, meggyszínűek lesznek a bimbóim

nem tudom anyu mit gondol a melleimről,
de ahogy növekedtek,
úgy nőtt a köztünk lévő távolság is
/nem tudom mi lenne, ha még nagyobbra nőnének/

most megint növekszenek -
kicsit félek, hogy túl jó lesz szoptatni
már olyan sötét a pitvar, mintha csak pince lenne

tegnap azt álmodtam, hogy megrepedtek és
fehér, gecihez hasonló folyadék szivárgott

egyszer a melleimmel fogok zongorázni
ha jó, akkor többször is

nézegetem a váróban a várandósokat
némelyiknek pocakja helyett is a cicije nő
egyiküknek nagyon fehér a bőre
elképzelem ahogy végigcsöpög rajta a tej..
behívják

én korábban nem gondoltam, hogy a melleim sértődékenyek egymásra
az egyik majdnem világgá ment, mert úgy feküdtem, hogy csak a másikat tudtad szopogatni

harangformák felett imádkozni dingg
dongg

capppp.

anyaszagos
tejszagos
orgazmatőr
érzékgolyó
nőcsókoló
toronyállító

annyira akartam látni a melleid
jobban, mint az arcodat

tánc közben a melleid voltak az arcod

milyen jó lenne ha minden anya kapna a babához porciózott tejet
járna neki - minden babához jutna tej is

van, hogy összekeverem bal mellemet a szivemmel
lelkem szive a bal mellem
testem szive csak a lüktető húscsomó

a melleim akármennyi táplálékot befogadnak -
másképp lüktet rajtuk a hús, más a dallamuk
de mindig zenélnek

szomjasak is
meg adakozóak is

ha felhasítanál, sok apróság kiömlene: szavak is,
finom kármenpiros redőkön,
többféle folyadék és ujjlenyomatok,
talán nyelvek darabjai, akik ízekbe haltak
kiömlene több kiló gyümölcs,
pirosbogyósok meg nagyobbak is
és esemesek aláírás nélkül és

ha majd kijön és ott bújna ki a gyerek,
vajon változtatna a születés élményén?

én például inkább anyu hüvelyéből bújtam volna ki,
de legalábbis a mellei közül,
nem a hasából kivágva..

aki szeretett nőt,
bújt már hüvelyen keresztül ki-be a világba

nyitva van az aranykapu de

ha a melleim beszélni tudnának, mellesleg...

-porrá leszünk mi is
mint a tested,
és a testek,
akik szerettek
tovább eMELLnek-

..az örök tejútra

3 szösszenet:



sun-worshipper said...

talán a cicik bátrabak...és véleményt is formálnak itten nekem..:)

élményszóró said...

"anyaszagos
tejszagos
orgazmatőr
érzékgolyó
nőcsókoló
toronyállító"

Nagyon jo!
Termeszetesen az egesz bejegyzes is!
A meggyszinu mellbibmo hasonlat is jo...az enyimet eddig meg csak malnahoz hasonlitottak. :-D

Mindig olyan kreativ mellekneveket tudsz alkotni! :o)
Tetszik!

Remelem egyre jobban vagy!

sun-worshipper said...

Köszi jobban vagyunk :)

A málna is találó..