mikor a mag keresztül ment a testemen, akkor éreztem meg.először nem tudtam, csak láttam a hajnalokat ahogy vérükbe haltak és vörös folyammal csurogtak tovább az izmaimon.akkor már beengedtem testembe a magot a nappal együtt.kicsit égetett, de nem bántam hogy fáj.szerettem hogy olyan forró, mint mikor gyerekkoromban combomra csöpögött a meleg tejbegríz.elöntött az édes tej szaga.lehet hogy a mag közepében tej van, finom sűrű anyatej, vagy vonzalmaid teje.folyt át a mag a testemen, közben jöttek képek, kinőttek bokrok, beleduzzadt gyökerük földembe és engem egyre jobban elszédített az utazás.beleömlöttem világoskék csészékbe, amikben tengerek voltak és cukorszigetek.kimásztam partokra és addig vetkőztettem magam, hogy csak áttetsző bőröm alatt a mag öltöztetett.nézték ahogy csurog bennem.csurog bennem a mag.

0 szösszenet: