minden történés az életedben visszavezethető a bizalomra, mely benned él. ha nem bízol valamiben, akkor is történnek veled dolgok, csak nem azok, amelyeket szeretnél - azokat ugyanis eltolod a bizalom hiányával. minden pillanatban, mindenképpen teremtesz.




amilyen most az energiád, olyan lesz a jövőd. ha nincs benned bizalom, hogy Te alakítod a jövődet, igazad lesz. nem Te fogod alakítani a jövődet, hanem azok a dolgok, melyeket éppen beengedsz, megengedsz a rezgéseiddel az életedbe. ha bízol önmagadban, a teremtésben, az univerzumban, akkor azokat a dolgokat teremted meg, amelyeket szeretnél az életedbe vonzani.




a kulcsszó - a vonzás.



ezek a gondolatok kavarogtak bennem. próbáltam megint közel kerülni magomhoz. lüktető életöröm pattogott a kavicsokon. az utca morajlott, közelben teázó, kiszűrődő melegvörös fények. nagyon szerettük egymást. ruhátlanul, pattogó lüktetésben. egyre gyorsabban lépkedtem, ahogy egyre mélyebbre vágytam kerülni. tudtam mivel bántottam meg - nem védtem eléggé. a köldökzsinórokon, melyek közöttünk feszülnek - már régóta hagytam hogy olyasféle dolgok áramoljanak be - felé, amikre nincs szükségünk. engedd meg hogy erős legyek, amikor a védelmedről van szó. olyan erővel ami a legtágasabb szines nyitott burokkal borít mindkettőnket. hogy ön - magunk maradjak.




leteszem a súlyokat. nem véletlen - nincs olyan ismeretség , ami nem vonzásból születik. de ÉLETem az enyém. s tied a Te ÉLETed. szeresd és tápláld.



lépkedtem, végtelennek tűnő, hosszú percek óta. Ráday - este. mormogó nyugalom. zöld a lámpa.

2 szösszenet:



kerecsen said...

átölelő gondolatok...köszönöm.

sun-worshipper said...

ölellek.