reggeli fénnyel játszottál mikor kérdeztem miről álmodtál ,mondd mi lesz ezután
azt mondtad vonatra szállunk és valóra válik minden álmunk és
továbbmegyünk - szabadon mint a szél

ahol te és én kezdünk új életet - választhatsz kedvesem

az állomáson iszunk egy teát és kikísér néhány régi barát
majd hiányoztok - mondják csendesen
mit nevezünk majd életnek, mit mondhatnék még neked
meddig kell még félni az éjben

ahol te és én kezdünk új életet, választhatsz kedvesem

még néhány perc az állomáson, rádterítem a kabátom
szállnak felfelé a vonatszikrák
azt mondtad vonatra szállunk és valóra válik minden álmunk
és jön ezer meg ezer indiánnyár

robog a vonat messze - messze és nevetünk a végtelenbe
nem nézünk ki az ablakon és nagy terveket szövünk hogy a
hosszú télre erőt gyűjtünk s továbbmegyünk
szabadon mint a szél

ahol te és én kezdünk új életet


0 szösszenet: