mekkora egy kibaszás az élet orrod előtt rángatja a már
megéltet ami meg még éltet fejedben kell élned látod milyen szépek vagyunk
virágok meg fények dehát nem is látod ez nem a te fejed cseszheted csak az lehet
hogy eltanultam dumáidat és gondolkodom mikor fogat mosol kettőt köpsz e vagy
csak hármat - látod mire képes aki szeret - ez remek agytörés földmenés ha
ugyanott vannak horpadásaink akkor pont nem illeszkedünk vagy pont igen mert tér
terem és boldogabb vagyok mintha nem volna meg boldogabb annál is ha volna mert
ez is csak móka bár csak belehalni lehet mert nem volt ember kinek napra nap
kitoltam egy hegyet aztán vagy megmászom vagy csak az ökleimet rázom mi mást
csinálhatok ha majd jóllaktam veled amit meg nem lehet mindent elintézek a
világvégére megyek egy szál gyufát veszek és újrakezdem mekkora egy kibaszás az
élet..

4 szösszenet:



Anonymous said...

Ha félsz biztos nem élsz!
Én féltem ezért nem élhettem.
Most már nem félek, de már
Nem élhetek!!!

Anonymous said...

amig féltél addig is éltél
abból kapsz később mit akkor nem kértél és ki tudja mennyi szabadságot szülnek most akkori félelmeid - hogy nem élsz ne hidd!

Anonymous said...

félelmetes
olvasom e sorokat
s rímek zakatolnak agyamban
mégse törnek elő

Anonymous said...

lehet hogy a zakatolás előtörés?:)