dombodon révedek
hátadon születek
eredben ébredek
elbukik fergeteg
sosemvolt lehetek
tiednek bentremeg
leomlott fellegek
szikráznak

felnevet

karomban messzemegy





nevemben nevelem
lüktetem lehelem

lehetem
szeretem

5 szösszenet:



sun-worshipper said...

...................van itt valaki?
kezdek kitérni a hitemből...fénybogyókat, akinek van felesleges..vagy épp tőlemkapott...

Anonymous said...

ööö most éppen én
teljesedjen be! (ha már meg nem történt)
és tartson sokáig, végtelen sokáig!
anonymus ;)

sun-worshipper said...

a 3 ö elárult azt hiszem..:)

sun-worshipper said...

...közben rájöttem: nem talált :)

sun-worshipper said...

...és mert most ínséges idők járnak, ide pedig nem sok fénybogyó érkezett..de máshová igen, így most magamnak ajándékozom


-2000-2500 évvel ezelőtt találkoztunk utoljára, nem biztos, hogy emlékezel rá, de nem is fontos a lényeg, hogy újra itt vagy Forrás-élményem támadt, zsigerileg tudsz mindent, ami fontos, ráadásul angyal-nyelven. napmano született a holdudvarban...

köszi Neked ismeretlen