Tenyered szélcsöndes barázdáiban megbújni vágyom.Ott szeretném élni életem parányi barátaim között.Nem is érzékelnéd jelenlétem, miközben puszta léteddel őrködnél fölöttem.Védett, biztonságos tenyered - melyet nem baj, ha néha összecsuknál - lenne az otthonom.Arra azonban vigyázz, ne szoríts erősen a markodba,mert abba belehalok.Ha nyitva tartod tenyered, de legalábbis időnként kinyitod,örökre ott maradok.S ha szükséged lenne társaságomra,csak fújj rám háromszor.Én máris felébredek,megszépítkezem, kifényesítem szárnyaimat, felszállok tenyeredből,s gyönyörű táncot járok örömödre a levegőben.Azt akarom, hogy boldog légy, mert vigyázol rám.

2 szösszenet:



Anonymous said...

Gyönyörű, csillogó tájakkal teli szíved van. Bárcsak valaki engem is ennyire tudna szeretni...

sun-worshipper said...

szia.és köszönöm.