gyere - k


- Gyerek vagy - mondja ő. - Gyerek vagyok, és egyszerűen átsétálok az
álmok között - nem tudom, hogy ez az ő kettő vagy egy - nem foglalkozok
ezzel, mert én egyszer csak felszaladok egy álom falára - ő beszél
hozzám, én hallgatom. - Gyerek vagy - és úgy viselkedsz, mint egy gyerek - Ha alig emlékszem valamire, amit mondott, de mindent el akarok felejteni
magamról is, akkor átbújok két álom között egy hasadékon - ott találkozok
egy gyerekkel, aki elmondja, hogy ki vagyok,
én elfelejtem, ő átbújik két álom között.
/Császi Ádám

5 szösszenet:



kerecsen said...

Hol találtad ezt ufót :D ? És mijé csak ufókat találsz ;) ?
Olvastam tőle mást is. A lelkemnek most a buzis, Ötödik Reménytelen jobban esett :-*
...mert ez nagyon megejtő és gondolkodásra, adott esetben pityergésre késztet...

sun-worshipper said...

szerintem ez az egyik legalapvetőbb tartalmunkról , a gyermekről mesél - és annak viszonyáról a felnőtt énünkhöz - eképpen hétköznapi ufo, már ha van olyan

és engem most épp gondolkodása és pityergésre késztet

kerecsen said...

hát pont ez az...majd ha a felnőtténem nem lesz ennyire gyerek és nem bőgi el magát, elolvasom mégeccer. És égeccermégeccer.

sun-worshipper said...

egyrészt olyan nemlesz:)

másrészt őszintén kivánom hogy olyan ne legyen:)

kerecsen said...

harmadrészt: ennél jobbat nem is kívánhatsz :)
ölellek kicsibogyoka