Készen állok.

Küzdeni fehérben.
Érted is meghalni.
És maradni.

Adni Neked húst és vért.
Nem adhatod vissza.
Nem adhatod vissza!

Kéne kérned akármit.
Lehetőleg egy csillagot.
Vagy más apróságot,
Igazi apróságot.
Tőlem megkaphatod.

Nem utóbb, csak mástól.
Neked adok én először.
Először én adok Neked.

Ha itt is maradsz,
Engem csak hajtasz.
Bármit megkaphatsz.

Adok Neked fehéret,
Adok Neked testemből.
Adok Neked mindenből,

Mindenből Neked adok.

4 szösszenet:



Anonymous said...

gyönyörűeket írsz!
régóta olvaslak, leges leges kedvenc vagy Szonja :)

sun-worshipper said...

köszönöm

jólesne tudnom, kinek :)

Anonymous said...

csak 1 ismerősöd ismerőse, akit nem ismersz. tök furi, mert nagyon kedvellek, annyira mélyeket írsz, tudsz lelket remegtetni :)
ha nagyon-nagyon-nagyon kíváncsi vagy, majd bemutatkozom...
(jah, lány vagyok)

sun-worshipper said...

nagyon-nagyon kiváncsi vagyok

lányok is bemutatkozhatnak :)