minden örökre találkozik


az írás, ami hiteles és autentikus, abból fakad hogy pszichéd minden rejtett bugyrát ismered és használod.előemeled és vizet fakasztasz belőle.


meleg áramlás.


aztán kihalászod azokat az áramlatokat, amiket éppen meg akarsz ragadni.szabad ember vagy.feladatod hogy megkérdőjelezd a bemerevedett irányokat magad körül.ha irritálnak mások gondolatai, a saját rácsaidat rázod.


"ha bárkivel találkoztam, akiről úgy véltem, hogy a "sorsom függ tőle" - azonnal izzadni kezdett a tenyerem, s azt a léttaktikát igyekeztem alkalmazni, amely már gyerekkoromban is úgy-ahogy bevált: igyekeztem szeretetre méltónak látszani.hogy ne bántson.hogy segítsen.hogy beengedjen.hogy fölemeljen. hogy adjon nékem valamit.
ezt a szánalmas koldus-érzést neveztem akkoriban "szeretetnek"


bekövetkezik az áttörés és az ihlet elönti elmédet.az életed összekapcsolódik hasonlóképpen gondolkodó lelkek társaságával, amely az igazi erőkör a világban.


az angyal neve Idő, mondta a hang. homlokán a kör az örökkévalóság és az élet jele. az angyal két kezében két korsó, egy arany és egy ezüst. az egyik a múlt, a másik a jövő. a kettő közt a szivárvány a jelen. láthatod, hogy a jelen mindkét irányban folyik. ez az idő emberek számára megfoghatatlan aspektusa. az emberek azt hiszik, hogy minden szakadatlanul egy irányba halad. nem látják, hogy minden örökre találkozik, az egyik a múltból jön, a másik a jövőből, s az idő a körök sokasága, s ezek a körök különböző irányban forognak. fogd fel a titkot, s tanuld megkülönböztetni egymástól a jelen szivárványának ellentétes áramlatait.

0 szösszenet: