szerelmes vagyok az életbe -
annyira de annyira

21 szösszenet:



Anonymous said...

Udvarom Bolondja szórakoztass még,
szemem lehunyni nem merem
a Holdszemű éj álommal fenyeget,
jönnek a képek, rettenetes rémek
inkább felkelek...
Itt ez a húgyszagú internet,
brózolok, találom ezt a honlapot aztán
KÁVÉT
főzök, kicsit lopok még a holnapból
elég az a két óra
ami még virradóra
hátra van.


Jó tollad van.
M.

sun-worshipper said...

kaptam. kölcsön.
nem emlékszem kitől, így nálam maradt.

Anonymous said...

Örökbe, csellagom :-)

sun-worshipper said...

Úgy legyen..

Anonymous said...

Úgy is van az. Bár néha úgy tűnik csavargó kutya, hűtlen kurva, de mindig visszajön. És mindig hoz magával valamit. Régen teleírtam az eget is, manapság két jó betűért két ujjat is adnék. No jó, csak egyet.

sun-worshipper said...

ismerlek?

Anonymous said...

Öreg, kövér és büdös vagyok. Fogaim - az a négy és fél - sárgák a cigitől és feketék a vörösbortól. Fül -és orrszőröm hajamnál kétszer hosszabb, arcomon a múltszázad, de hályogos szememben a jövőezred. Nyolc ujjammal tízkörömmel kapaszkodok a múltba, pedig az olyan rossz. De talán azért...

Most ilyen vagyok. Teccik ismerni?
(Holnap már más leszek. De lehet, hogy még ma :-) )

Anonymous said...

1ébként meg NEM, egy közös ismerősünk ajánlotta nézzem meg az írásaid.

sun-worshipper said...

kicsudi?

Anonymous said...

titkosos.
Ha tv közelben vagy, nézd meg a Dunán 22.50-kor az Argentin Tangót.
'ccakát, M.

sun-worshipper said...

húúha..nagyon ott lehet az emberünk, ha titkolnia kell hogy engem olvas :)

Anonymous said...

Hihiii..nem aztatat titkollya. Megasztán nem biztos, hogy olvas Téged. Ő ismer, én olvaslak :)
A titok másé' van.
Láttad a filmet? (A zene miatt néztem meg, maga sztori nem fogott meg annyira)

sun-worshipper said...

szép kis munkamegosztás

mindenesetre most sikerült végzetesen felcsigáznod a kiváncsiságomat :)

nem láttam még, majd bepótolom

Anonymous said...

Gyönyörű verset írtál ma...
Teljesen belezsibbadtam.

sun-worshipper said...

köszönöm.

én is.

még mindig.

Anonymous said...

Jelent már meg köteted?
Ha igen, hol kapható?
Ha nem, mé' nem :) ?

sun-worshipper said...

dolgozom az ügyön

minden vágyam

Anonymous said...

Van egy barátom, 2 nyomdát is vezet (szokott ő is írni). Jó árakat ad ismerősnek-barátnak. Ha kell segíccség, szólj :)
...és ha az idegeidre megyek az állandó comment-jeimmel akkor is.
Szép napot,
M.

sun-worshipper said...

Segítség az nagyon kell.
Ráadásul pont ilyesmire gondoltam :)

moldvaiszonja@gmail.com , itt beszélhetünk a részletekről

A némaságot fogadott olvasóim - akik állítólag sokan vannak de nem szólalnak meg :-) - követhetnék a példádat:)

kerecsen said...

illik hozzád a neved :)
Ok. Hamarosan jelentkezem. Pár napra Erdélybe megyek, koncertezek. Talán ebből az is kiderül ki a közös - és így nem furdall tovább a kíváncsiság :)
Máté

sun-worshipper said...

igen, így jelentősen leszűkült a kör..

jó utat Neked !:)