emlékbogyók






5 szösszenet:



Anonymous said...

Megnyugtató de egyben fel is ajzó a tény, h. vannak emberek akiknek ezek a mesék még tényleg azt jelentették amik. Manapság, mikor a kiskölykök elalvás előtt v. ébredéskor szuperhírókon, ronda, idomtalan agresszív kartúnköcsögökön vagy debil, (aljas kereskedelmi háttérszándékkal, gyorsan gyártott)direkte elnagyolt, kidolgozatlan a mese, a szép, a mondanivaló és jatékosság legkisebb látszata nélküli ócska szar pixelblöffökön nőnek fel ne csodálkozzunk, ha felnőttkorukra buta átlagfogyasztók, kiüresedett agyú hím vagy női zombik lesznek életcél és a szeretés legkisebb szikrája nélkül...
Bocsánat, de hirtelen elönti az agyamat a sz*r, tudja. És kiteccett hagyni a magyar népmesék-sorozatot :D
P.u.sz.i.
M.

Anonymous said...

Ohh, iigen....azok a regi szep idok....
koszonom, hogy a mai fiatalsagnak megmutatod melyek az IGAZI, JO rajzfilmek!
A Fules Macko olyan edes volt....bruhuhuhu...azon mindig elbogtem magam..... :o)

Kriszta

Anonymous said...

én is szerettem..de a Mekk Mestertől féltem..utáltam a zenéjét:P

Anonymous said...

Egyedül a Futrinka utcát hiányolom... Bár ha mindet fel akarnánk sorolni akkor akár egy új blogot is nyithatnánk neki.

Anonymous said...

hmmm..ez így igaz..persze ha egyet-kettőt kellene kiragadni, ami nincs felsorolva itt, valószínűleg mindenki mást mondana..az én egyik kedvencem pl nem is olyan közismert...Vasilissa..egy orosz népmese